Saturday 12 August 2017

My Lager Handel System


Vem vill vill följa ett beprövat aktiehandel system. Som sett på Barron s Den elektroniska investeraren 11 27 10.100 GRATIS version av den här webbplatsen finns här. Du vill ha ett handelssystem som konsekvent tjänar pengar Även under 2008 och 2015 när alla andra förlorade Pengar. Vill du se hur lätt det är att följa ett handelssystem. Använd inte mer än 10 minuter per dag för handel. Allt du behöver är ett enkelt, effektivt och effektivt aktiehandelssystem. Glöm på den lättförståeliga marknaden TREND SIGNAL page. Select nya aktier för din portfölj om trenden har förändrats. Använd våra användarvänliga penninghanteringsregler. Här är en snapshot av vårt tillvägagångssätt med en portfölj med 10 ETFs.2015 15 1 genomsnittlig vinst.2014 43 7 genomsnittlig vinst. 2013 40 4 genomsnittlig vinst 2012 33 7 genomsnittlig vinst. Varför är detta handelssystem annorlunda. Genom våra egna verkliga affärshandlingar har vi uppnått två decennier av att utveckla effektiva investeringsstrategier, och vi har utvecklat ett mycket enkelt och ojämförligt handelssystem Det är lätt att följa och det har testat resultat sedan vi fullt ut publicerade resultaten på denna webbplats sedan 2006. Vi har en fördjupad förtrogenhet för att hantera den amerikanska aktiemarknaden genom alla typer av konjunkturcykler - lågkonjunktur, inflation, tillväxt, stabiliserad, aggressiv och sidled Oavsett vad som har hänt på marknaden har vi gått igenom och lyckats. I stället för att fylla vår hemsida med allmänt användarvänliga tekniska termer och gobbledygook har vi utvecklat ett användarvänligt sätt att presentera vårt handelssystem. Vi tillhandahåller enkla och meningsfulla anvisningar Genom vilket du kan följa ett handelssystem som arbetar med dig för nu och in i framtiden. Naturligtvis är ett alternativ tillgängligt i denna dag och ålder anmälan till en dyr kurs i investeringar, handel och trend efter det kostar över 2.000 men , Även om du deltar i ett sådant program, kommer du fortfarande inte ha en effektiv och effektiv investeringsstrategi och börshandeln på plats. Du kommer fortfarande att hitta Du spenderar oerhört mycket tid på aktieinvesteringar. I slutändan kan du sluta förlora pengar genom din investeringsstrategi. I slutändan är ett bra och bra handelssystem inte något som är lätt att lära sig, än mindre Att behärska Med det sagt och förstått kan vår webbplats hjälpa dig att dra nytta av dina investeringar både på kort och lång sikt. Med över tjugo års erfarenhet inom området tillhandahåller vi ett handelssystem som fungerar. Stabemarknaderna är nere Vem bryr sig verkligen , Eftersom du har ett system som håller dig ur de stora marknadssvingningarna som händer när vi pratar 2016 Följ inte någonting blint, naturligtvis, men du har till ditt förfogande en kraftfull vägtull för att undvika nedgångar i din portfölj. Designades på grund av de många förfrågningar från kollegor och vänner som är intresserade av handel på den amerikanska aktiemarknaden. Vi bestämde oss för att det var dags för oss att dela vår erfarenhet och expertis med människor som du, som önskar ett enkelt handelssystem. Vi gör inte tillhandahålla finansiell planering eller penninghanteringstjänster Vi kan inte ge garantier om hur bra du kommer att göra på aktiemarknaden i framtiden - ingen kan legitimt göra det Men vi har utvecklat en oöverträffad expertis i trendföljden och nu kan du utnyttja detta stor kunskap om handelssystem som arbetar för att förbättra din investeringsstrategi i botten. Vi är stolta över våra prestationer uppnådda genom åren och vårt beprövade handelssystem ger dig den saknade kanten över övriga aktiemarknadsaktörer. Steg 1 grundläggande analys. Grundläggande Analys använder jag för att välja AEX - och AMX-aktier från vilka jag på mitt urvalslista Aktier måste uppfylla vissa kriterier som ska tas. Resultatet av aktieanalytiker förväntar sig att c Om två år en tydlig ökning av wpa, mer än hos konkurrenterna Utdelningsanalytiker som förväntar sig att de ska ha två års högre vinstdivision för vinstdifferenser har förhållandet varit avnjutat lägre än vid utdelningsproduktionen, produktionen har liknats lika eller högre än vid. Profit by share. Dividend med share. rate profit ratio. My nuvarande Watch-list inkluderar AEX ABN-AMRO, Buhrmann, Hagemeyer, ING, Numico, Philips, Vedior och Wolters Kluwer från AMX Corus, Ordina, Randstad, Stork Och USG People. step 2 Trend Indication. Using analys av dagveckor och trendindikationer som det vägda genomsnittet föreskriver jag den senaste utvecklingen och fasen av den andel som jag använder för detta både den metod som beskrivs av Larry Williams i sin boklunga terminshemligheter till kortvarig handel och Stadium-metoden beskriven av Marcel Rila Den senaste utvecklingen är högst, neutral, minskande eller gör bottomformation. step 3 lång position öppen. För att bestämma att öppna en positon använder jag följande regler - rec utveckling i veckans graf ökar - Nyutveckling i dagdiagrammet gör bottenformation - RSI i dagdiagrammet är överlöpt 30 eller lägre - vid DMI i dagdiagrammet är den gröna linjen under den röda linjen och bildar den gröna linjen en floor. step 4 1e stop-loss. step 5 investment. To hantera risker använder jag en moneymanagement approach För att bestämma storleken på min position använder jag följande regler - risk aldrig mer än 2 av kapitalet per transaktion - skillnaden mellan köp Pris och 1 stopppris är maximal förlust - för att bestämma antalet aktier med hjälp av - totalt kapital - riskprocent - maximal förlust. Steg 6 nära position. För att stänga min position använder jag följande regler - aldrig minska en förlust om den senaste trendutvecklingen i motsatt riktning - genom att höja förlustförlusten låt vinsten löpa - placera ett stopp inte för smal annorlunda detta är för snabbt berört - genom vinst, sätt ett nytt stopp om en ny bottenbildning har bildats på dagdiagrammet av en stigande senaste tränare d - placera ett stopp om hastigheten bryter mot motståndet på dagdiagrammet Exempel. Långsiktiga hemligheter till kortvarig handel Larry Williams Larry är välkänd kortfristig näringsidkare som verkar på ett mycket framgångsrikt sätt. Strategin har baserats på År lång studie till rörelserna på marknaden I den här boken lär du dig hur marknaden rör sig, vilka är de viktigaste cyklerna, när det ska gå och hur vinnarna ska behålla boken beskriver mycket praktiska tips som du direkt kan tillämpa i praktiken En mycket lärorik bok för näringsidkaren som disciplinärt och systematiskt vill agera. Han är psykologi hos Trading Tools och tekniker för att tänka på marknaden. Brett Steenbarger, doktor. Professorn Klinisk psykiatri och aktiv näringsidkare har beskrivit 3 decennier i sin bok. Av Steenberger går det för Insikt i dig själv och förmågan att använda detta genom att handla Boken är för personer som intresserar de psykologiska strukturerna som leder våra handlingar Efter att ha läst boken har du mer Insikt i dig själv och eventuellt obehagligt beteende blir igenkännare Som ett resultat kan du reagera mer adekvat och bättre i handel. Stor handelshandbok Marcel Rila Detta är en handbok med mycket information om aktier, förpliktelser, optioner och terminer. Med många exempelgrafer och tabeller Stadionmetoden beskrivs. Huvudpunkten är att växelkursen 4 går igenom faser, kopplad till flera perioder. Speciellt beskrivningen av en till den andra fasen är viktig. Det är en intressant bok att analysera grafer. Utveckling för en levande psykologi, taktik och moneymanagement Dr Alexander Elder I den här boken beskrivs hur du kan nå olika analysmetoder som trendindikatorer, oscillatorer och volymindikatorer ett effektivt system Det är mycket viktigt att studera grafer om flera tidsperioder månad, dag, timme, qar En lärorik bok som beskriver många aspekter av teknisk analys. Det är inte viktigt om du har rätt eller fel, det är viktigare hur mycket du förlorar när du har fel och hur mycket pengar du gör när du har rätt George Soros. Lickade den här sidan Dela med dina vänner på Facebook eller Google. Min Trading System. Jag läser för närvarande en bok Handel för en levande av Dr Alexander Elder Dr Elder är en psykiater som verkar vara varierad mycket intresserad av handel psykologi och handelssystem. Vad sätter denna bok ifrån de flesta andra på lageranalys är den professionella bakgrunden Av författaren De flesta investeringar eller handelsböcker talar vanligtvis om handelsstrategier eller marknadsanalys. Denna bok fokuserar emellertid också på ofta försummade komponenter i ett framgångsrikt handelssystem och det är psykologi eller beteendemässigt del av handel. Jag åtnjöt särskilt kapitel om handelspsykologi och fann dem användbara Och praktiskt Jag rekommenderar starkt denna bok till de som är intresserade av handel. Klicka här för några noteringar eller gå till botten av den här sidan, eller bäst, gå o ut och köp den här boken Du kan också hitta den på eller på eBay. Denna bok har gjort mig medveten om några av mina svagheter och har uppmanat mig att närma mig handel på ett mer systematiskt sätt jag vill formalisera och dokumentera mitt handelssystem så här är det. Dr Elder betonar att en framgång av ett handelssystem beror på tre pelare. Jag har investerat inte handlas i aktier sedan jag var på college Men i mitten av 90-talet grundade jag ett börsmäklareföretag i Indien och fick plats på Indiens största Börs Det här är när jag kom i nära kontakt med hur en börs fungerade, olika handelsstrategier för näringsidkare och realtidskurser och orderavrättningar framför mina ögon. Jag antar att denna kontinuerliga närhet till marknadsfluktuationer och interaktioner med många handlare mest av de förlorare lockade mig och innan jag kunde inse var jag också knuten till handel som många andra Under de 3 åren handlade jag mycket och förlorade mest av tiden Som Dr Elder påpekar i sin bok var jag missbrukare av handel L Jag var en alkoholist, jag kunde inte kontrollera mig själv, jag hade inte ett formellt handelssystem, antingen ville jag bli rik snabbt men jag fortsatte att förlora det mesta. Det var frustrerande Många gånger bestämde jag mig för att sluta spelet men jag kunde inte sluta antingen jag var inte bättre än en alchoholic Det här är den tiden jag flyttade till USA och upphörde med min handel Inte allt var dåligt under de tre åren Under de senaste månaderna innan jag lämnade Indien kom jag i kontakt med en näringsidkare Han förklarade Jag var en unik handelsstrategi Jag var imponerad av sin enkelhet, logik och vetenskapliga tillvägagångssätt Inledningsvis lagrade jag register på papper och sedan lärde jag mig PowerBuilder från en vän och skapade ett program Om du har besökt Trading Lessons på min hemsida, vet du förmodligen vad jag talar om. Även om jag har en ganska bra handelsstrategiobjekt 2 i listan ovan saknade jag de andra två pelarna i ett ljud. Trading System Trading är ett kortsiktigt spel snarare ett krig mellan köpare och säljare där våra känslor och pengar mana Gement färdigheter spelar en avgörande roll som en handelsstrategi i vår framgång eller misslyckande När jag handlade i Indien var jag en hybrid djur-en del del investerare och en del delhandlare jag skulle gå in i handel många inte alla gånger som i investerare Om lager rör sig i gynnsam riktning som en näringsidkare skulle jag boka min vinst Men om det gick i strid med min position skulle jag bli en investerare och hålla fast för alltid Så min vinst var vanligtvis liten och förlusterna var förödande Lilla vinster i få branscher skulle Öka mitt självförtroende och få mig att känna sig som den smartaste killen. Då skulle jag ta en mycket större position och förlora allt jag antar att detta inte bara är min historia utan är av de flesta handlare. Jag vill inte slösa din tid i min historia Föreslagna handelssystem med vissa ingångar från ovanstående bok. Trading System. Money Management rules. I vill närma sig handel med en kapital på 20.000 Detta är mitt riskkapital och jag skulle vara bekväm även om jag förlorar alla dessa pengar under perioden. I Någon handel, t Han maximala förlusten jag skulle ta är 400 ca 2 av mitt ursprungliga riskkapital I inget fall borde jag låta mina förluster gå utöver denna gräns. Jag skulle vanligtvis ta ställning som kräver investering av fem till tio gånger den risk som tagits. Detta översätter till 2000 till 4000 position när risken är 400 Men undantag till denna regel är tillåten så länge som risken ligger inom 400. Det här är mitt riskkapital, jag skulle släppa någon frestelse att tjäna avkastning på det. Jag kan behålla överskottspengar ur denna 20k eller Resterande beloppet på pengemarknaden eller på ett mäklarkonto, men skulle inte vilja investera i aktier bara för att mina pengar ska fungera för mig. Detta är för att se till att jag inte bär två hattar samtidigt - en investerare S och en näringsidkare s. Om jag börjar göra vinst skulle jag dra tillbaka vinsten när den når 5000. Om jag förlorar pengar skulle jag inte ta in någon ny fond och lägga till detta riskkapital på 20 000. Traderingspsykologins regler. Jag skulle ta en position när de förväntade utbetalningarna är betwee N två till tre gånger den risk som tagits Det betyder för en 400 risk att positionen borde ha en förväntad vinst på cirka 800 till 1200 dollar. Jag skulle skapa ett rekordhållningssystem eller använda ett formulär för att registrera varje handel som jag skulle skriva ner detaljer, skäl För handeln och förväntningarna på ett papper innan jag handlar Det här är att se till att jag ser mina känslor som de förändras. Faktum är att vi efter att ha gått in i en handel förändras våra attityder och förväntningar ofta och det mesta Vi händer inte ens att märka dem Det här är den största psykoligiska fällan för någon investerare. När vi står inför en förlust skulle jag ta det innan det blir större. Jag skulle strikt följa min stoploss. When vi tittade på vinst skulle jag inte stänga ställningen för snart fruktar att vinsten kan bli utplånad Jag skulle boka vinst i en position först när målet nås Tänk på det här försöket med hjälp av ett efterföljande skyddande stopp om du fortfarande hittar utrymme för ytterligare vinster eller min handelsstrategi har blinkat ett mottecken Al i lageret. Jag skulle inte låta min förlust i ett läge löpa bortom min första stoploss 400 förlust Om jag befann mig i en position s med mer förlust än 400, skulle jag avsluta spelet med ett erkännande att jag inte är psykologiskt och känslomässigt mogen passform för handelslagret vid denna tidpunkt. Om jag förlorar i tre på varandra följande positioner skulle jag göra en formell analys av situationer i en skriftlig form innan jag tar nästa ställe. Vad gick fel Vilka var faktorerna bakom det. Vad är lektionen Vad kommer att förändras? I handelsstrategi. Om jag förlorar i en position, skulle jag inte fortsätta titta på samma lager bara för en möjlighet att återhämta min förlust från den. När vi förlorar i ett lager, kommer våra känslor troligen att oskärpa vår rationalitet och dra oss in i En annan felaktig position i samma lager I beteendefinansiering är detta mentalt redovisning. På något sätt tenderar vi att återhämta repetitionsmedel i samma mentala konto. Vi behöver inte göra det. Om jag lyckas med en aktieposition skulle jag inte fortsätta titta På det bara För att duplicera min framgång. Jag kommer inte att undvika eller skjuta upp handelsmöjligheter för att minimera mäklarprovisioner. Även handla alltid med lågkommissionsmäklare för att minimera mäklare och därmed handelskostnader. Men när en handelsmöjlighet finns finns det inte låt det gå för att bara spara Kommissioner. Jag skulle ständigt titta på mina känslor Om jag hittade rädd, girig, drömd dag, för upphetsad över en handel, position, förlust eller vinst, är jag inte ett näringsmaterial jag måste uppträda neutralt hela tiden för att göra rationella beslut Om jag finner känslor svårt att kontrollera, borde jag sluta trading. Trading Strategy. Never förvirra investera med handel Don t handla ett lager bara titta på dess grundprinciper, företagets rykte eller nuvarande pris Om så är fallet kan det investeras från din investeringskonto eller medel. Det måste finnas en övertygande orsak bakom ett beslut om att skapa en positionshandel Varför denna aktie, varför till det här priset och varför vid denna tidpunkt. Ta ställning när potentiella belöningar uppstår h potentiell risk En idealisk position är den där förväntade utdelningar är omkring tre gånger den risk som antas. Det innebär att en 400 risk borde ha en förväntad vinst på 1 200 dollar. Se på diagrammen - senaste 5 dagar, 3 månader och 6 månader Handla i ett lager baserat på mönster, trendlinjer, luckor eller utbrytningar Undvik handel med mekaniska stokastiska indikatorer Dr Elder föreslår en övertygande strategi, Triple Screen Trading System baserat på mekaniska indikatorer Vänligen se längst ner på den här sidan för detaljer. handel baserat på de signaler jag använder Visit För närvarande har jag lagt 4 lektioner men jag tänker lägga dem alla när jag får tid. När den trend du rider närmar sig stöd eller motstånd, har du två val antingen att boka vinst eller dra åt det skyddande stoppet . När ett diagram är starkt, kör inte efter några pennies Tro på dig själv En sann uppåtsbrytning på ett diagram får inte följas av en återgång i intervallet Tänk på SUNW när jag försökte köpa till ett lägre pris efter en bryta ut. Jag ska lägga alla mina affärer på mitt TradingIdeas meddelandekort så snart jag gör en jag antar att om jag gör dem offentliga, skulle det fungera som kontroll över min psykologi och beteende. En sådan meddelandekort är också ett bra alternativ till ett papper baserad rekordhantering Tack alla. Disclaimer Denna sida är inte avsedd att uppmuntra någon att handla. Detta är ett handelssystem för min personliga användning och det kan inte vara lämpligt eller lämpligt för dina ekonomiska villkor, ekonomiska mål eller omständigheter. De affärer jag skickar på min Anslagstavla är för rekordhantering och inte en rekommendation eller en inbjudan till någon att handla. Men du kan använda material på min hemsida eller åsikter och tanke på mitt meddelande om du tycker att de är lämpliga och lämpliga för dig. Du kan också titta på mina experiment i min TradingLab TradingIdeas Kom ihåg att handelslagret är mycket riskabelt och behöver ett disciplinerat tillvägagångssätt, självkontroll och betydande erfarenhet Kort sagt vet jag inte en advokats språk eller ca n Jag hyr en för detta ändamål, men jag vill noggrant varna dig. Du är ensam ansvarig för konsekvenserna av dina handelsbeslut. Några fler anteckningar från boken. Den bästa tiden att köpa en uppåtsbrytning på ett dagligt diagram är när din analys av det veckovisa diagrammet föreslår att en ny upptrend utvecklas. Säkra utbrott bekräftas av tung volym. Stockpriserna spenderar mer tid i handelsområden än i handelsområden kräver olika taktik än handel i trender När du går långt i en uppåtgående eller kort i en downtrend måste du ge den trenden en fördel med tvivel och inte skaka ut lätt. Det lönar sig att spännbart ditt säkerhetsbälte och hänga på så länge trenden fortsätter. När du handlar i ett handelsområde måste du vara knasande och stäng ut din position vid det minsta tecknet på en omkastning. Trend i trender, följ styrka och i handelsrapporter, gör motsatsen. När du vill handla i en breakout måste du bestämma om du ska köpa i förväg, under en paus eller på en Pullback afte Ra giltig utbrytning Om möjligt, köp en tredjedel i var och en av dem. När yrkesverksamma är osäker tittar de på den stora bilden varje vecka eller månatligt diagram istället för en daglig, men amatures fokuserar på korta kartor. Vilket nummer som ska användas för en EMA Exponential Moving Average Se om du kan hitta en cykel Om du hittar en 22-dagars cykel, använd 11-dagars glidande medelvärde Om cykeln är 34 dagar, använd 17-dagars glidande medelvärde Problem är att cykler fortsätter att ändra sina EMA-steg, handla från Långsidan Om den faller, handla från den korta sidan När EMA går platt och bara vinklar lite identifierar den en mållös, trendlös marknad. MACD Historgram är ett av de bästa verktygen Historgramens lutning är viktigare än dess position över eller under de är mer användbara i veckovisa diagram än i dagliga diagram. Skillnader mellan MACD-histogrammet och priserna förekommer bara några gånger om året, men de ger några av de kraftfullaste meddelandena - extrastyrka köpa eller sälja signaler Sälj kort när MACD-Histogram fäster ner från sin andra, lägre topp, medan priserna ligger på en ny högt placera ett skyddsstopp över det senaste för att gå lång. Oscillatorer RSI, ROC, Momentum, Williams, Stochastics arbetar spetacularly bra i handelsområdena men de ger för tidiga och farliga signaler när en ny trend utbreder sig från ett handelsområde. Skillnader i oscillatorer är den bästa delen av dem. Momentum är P-Pn medan ROC är P Pn P Pris idag, Pn Price på nth day. A tumregel med alla oscillatorer - om det är osäkert, gör dem kortare. Detta är motsatt av trenden efter indikatorer som MA, EMA, MACD etc. RSI 100 - 100 1 RS Var RS-medelvärdet för netto UP-stängning ändras för ett valt antal dagar Medelvärdet av netto DOWN-noten använder n som nämnare i båda medelvärdena. Triple Screen Trading System. Identify den veckovisa Trend med hjälp av en trend-följer indikator och handla endast i sin riktning EMA, MACD, MACD Histogram, Trendline etc. Appill en oscillator till ett dagligt diagram Använd dagliga nedgångar under veckovisa uppåtgående tendenser för att hitta köpmöjligheter och dagliga sammankomster under veckovisa nedgångar för att hitta korta möjligheter Använd den efterföljande buy-stop-tekniken när den veckovisa trenden är uppe och den dagliga oscillatorn är nere. Använd den efterföljande säljstopptekniken när veckotrenden är nere och den dagliga oscillatorn är upp. Placera en köporder en tick över det höga av t Han förra dagen.

No comments:

Post a Comment